Kampania sponsorowana

Kampania AdWords oraz kampania sponsorowana na facebook - korzyści wynikające z płatnego ruchu na naszych stronach

Działania marketingowe w wyszukiwarce Google nie muszą dotyczyć jedynie organicznych wyników wyszukiwania. Internetowy gigant udostępnia nam cały szereg narzędzi, umożliwiających skuteczną promocję firmy w Internecie. Jednym z nich jest program Google AdWords.

LINKI SPONSOROWANE - SKUTECZNA FORMA PROMOCJI

Kampania linków sponsorowanych pozwala na wygenerowanie ruchu płatnego, co oznacza zwiększenie ilości wizyt na stronie. Korzyści z tego wynikające są wręcz nieocenione. Większa ilość wizyt na stronie przyczynia się nie tylko do wzrostu rozpoznawalności marki, ale zawsze przekłada się też na zwiększenie zainteresowania produktami firmy, a to z kolei oznacza zwielokrotnienie zysków.
Kampania AdWords pozwala na zachowanie pełnej kontroli nad jej przebiegiem i kosztami, jakie generuje. System rozliczenia PCC sprawia, że klient płaci wyłącznie za faktyczne efekty. Niezwykle istotna jest także możliwość natychmiastowego wdrożenia działań reklamowych. Sprawia to, że program AdWords jest niezwykle skutecznym narzędziem, zwłaszcza wtedy, gdy liczy się czas, np w trakcie trwania sezonowych promocji.

MOC SOCIAL MEDIÓW

Doskonałym narzędziem do generowania ruchu płatnego są także media społecznościowe, a największą popularnością już od kilku lat cieszy się Facebook. Kampania w social mediach może przynieść dokładnie takie same korzyści, jak program AdWords, do których należą m.in. zwiększenie ruchu na stronie i możliwość natychmiastowego rozpoczęcia kampanii, jednak na tym nie koniec. Kampania sponsorowana na Facebook umożliwia precyzyjne określenie grupy docelowej, do której trafi przekaz reklamowy, poprzez określenie grupy wiekowej, zawodowej czy regionalnej. Taka dogodność pozwala dodatkowo zwiększyć skuteczność prowadzonych działań.