Strona internetowa - skuteczne narzędzie marketingowe twojej firmy
W dobie popularyzacji technologii mobilnych i coraz powszechniejszego dostępu do sieci, żadna firma nie może pozwolić sobie na nieobecność w Internecie. Nie bez powodu mówi się, że jeżeli nie ma czegoś w sieci, nie ma tego w ogóle - to powiedzenie odnosi się przede wszystkim do świata biznesu.
OBECNOŚĆ W INTERNECIE - OBOWIĄZKOWA?
Na przestrzeni ostatnich lat możemy zaobserwować znaczącą zmianę w sposobie podejmowania decyzji i w przyzwyczajeniach zakupowych Polaków. Zdecydowana większość z nas, zanim dokona zakupu określonego dobra, szuka na jego temat rzetelnych informacji w Internecie. Jednocześnie rozkwita też rynek e-commerce. Co prawda nie osiągnęliśmy jeszcze poziomu Europy Zachodniej, jednak z roku na rok jesteśmy coraz bliżej. W tej sytuacji warto zadać sobie pytanie: czy Twoją firmę stać na nieobecność w Internecie?
JAKIE KORZYŚCI DAJE STRONA WWW?
Firmowa strona internetowa to nie tylko skuteczny kanał sprzedaży, ale także wirtualna wizytówka, szczegółowy cennik i miejsce pierwszego kontaktu Klienta z firmą. Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie projektowanie stron www uwzględnia zgodność strony z algorytmami Google, otrzymujemy niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe. Jeżeli naszym miejscem w sieci jest strona responsywna (RWD), która potrafi dostosować się do ekranu o każdej rozdzielczości, mamy gwarancję, że nasza reklama dotrze do maksymalnie szerokiego grona odbiorców.